All I have in life is my imagination...
Woody Allen

Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

Μαλακίες

Δεν τον καταλαβαίνω... Αλλά και εγώ είμαι μια ηλίθια που έκατσα και άκουσα όλα τα γλυκόλογα που μου έλεγε... Μετά όμως μια ωραία μέρα με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει πως δεν του αξίζω και πως από την αρχή δεν έπρεπε να τα είχε φτιάξει μαζί μου. Αφού όμως πρώτα με αγκαλιάζει και φιλάει όλες τις πρωηγούμενες μέρες. Εγώ τώρα τι πρέπει να κάνω;;;
 Παλεύω για εσένα έχασα 4 μήνες από την ζωή μου για εσένα ξέρεις τι νιώθω και ξέρεις και πολύ καλά ότι τα δικά σου αισθήματα δεν είναι τόσο αθώα... Απλά απορώ γιατί προτιμάς να τα καταπνίγεις.. Μάλλον δεν θα το μάθω ποτέ... Τελικά δεν αξίζει και φταίω εγώ που σε αγαπάω κατάλαβες ΠΑΛΙ εγώ φταίω και πάλι εγώ είμαι η ηλίθια που καθόταν και άκουγε τις μαλακίες που μου έλεγες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου