All I have in life is my imagination...
Woody Allen

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

God school etc...

Hello hello helloooooooooooooooo....
Έχω πραγματικά πολύ καιρό να γράψω... ΟΜΩΣ επέστρεψα δυναμικά έτσι για το γαμωτο! Έχω βαρεθεί ρε πούστη μου με τις εξετάσεις! ): ΠΗΡΑ ΒΑΘΜΟΥΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!  Τα σκατωσα στα μαθηματικά αλλά εγώ δεν πρέπει να μιλάω γιατι αλλοι ονοματα δε λεμε ανθρωπους δε θιγουμε γκουχ-Σωκράτης-γκουχ αλλά υγεία! Διαβάζω επειδή ειμαι και πολυ τυχερη για εξετάσεις για το Λυκειο αλλά δεν πειράζει. Τεσπα να πάμε σε αλλα τωρα. Ευχομαι να παω Αιγινα θελω να είμαι με το χαζό την Αντιγόνη και το ασχολιαστο ονοματι Σωκράτης! Πλακα κανω βρε σας αγαπω πολυ ! Ακομη παρόλο που παλιοτερα δνε ήμουν κοντά στο Θεο μετά από μερικά πραγματα που με επηρέασαν και άρχισα να ξεκαθαρίζω ορισμένα πράγματα και να συζητάω με την Αναστασία. Εμείς είμαστε ο Θεος έτσι μου είπε ένας φίλος. Εκ των υστέρων έμαθα να παίρνω πιο σωστές αποφάσεις και πλέον I'm getting away with it all messed up! BUT όλα θα ξεκαθαρίσουν!
Σας αγαπώ πολύ,
Στάζη

1 σχόλιο:

  1. ου να μου χαθείς μουσίτσα πάλι με κράζεις! θα σε πνίξω με πολύ αγάπη στο Aqua Loca χοχοχοχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή