All I have in life is my imagination...
Woody Allen

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016

Hold back the river..

Για μια ακομα φορα στρεφομαι σ'αυτο το μπλογκ. Αραγε να εχει μεινει κανεις που το διαβαζει; Θα μου πεις και γω το χω παρατησει, αλλα εχω αφησει πολλα πραγματα στη μεση. Το 2016 μπήκε και γω θελω να παω πισω... Έχασα έναν φιλο φετος, αλλα ισως τον ειχα χασει πριν το συνειδητοποιησω. Τελικα ένα απλό φιλί μπορεί να αλλάξει πάρα πολλά. Κι είναι κι αυτές οι νύχτες που το μόνο που με συντροφεύει είναι η μοναξιά μου και η μουσική. Έχω απογοητευτεί.
Από τους ανθρώπους, από τη ζωή, από τον ίδιο μου τον εαυτό. Όμως τι επιλογή έχω; Στο τέλος θα με παρασύρει κι εμένα το ποτάμι, τίποτα δε μένει στάσιμο. Εκτός από σένα. Ναι εσένα γλυκιά μου ψυχούλα.. Εσύ θα μείνεις στάσιμη για αρκετό καιρό μέχρι να σε δώσω σε κάποιον άλλο. Μέχρι να σε εμπιστευτώ πάλι. Μην το πάρεις προσωπικά, δε θέλω να στεναχωριέσαι για μένα, ούτε και για σένα. Είσαι τόσο πολύτιμη και τόσο μα τόσο χαμένη σε έναν κόσμο τελείως δικό σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου